Skocz do zawartości
Spanner

(SD) My Places

Polecane posty

36 minutes ago, tyreco said:

Now the question ... how to fix it. I am not able to delete the first two entries. I found now way out.

Ok i found a way out.

1. Open places > open topic > Java not available > add ?do=newRoute behind URL
  2. Goto TAB Import from Link and insert a route link from Google Maps.
  3. Java is back again.

I say MyPlaces is wonderful and great App. But the Java issue has to be fixed. I see it from users view: I took a kml file from Google maps ... followed the MyPlaces logoc procedure and ... it happens.

On 19.2.2017 at 9:19 PM, tyreco said:

This is really strange. Dropdown problem Google Chrome 56 (64bit) and Firefox 51.0.1 (64bit). But also Microsdoft Edge
MyPlaces 1.3.1 but also the same problem with 1.3.0

I looked now deeper inside. It has nothing to do what you wrote in case of wrong data.
At the moment i see that Java is not working i add "?do=newRoute" behind URL an can fix the topic by inserting a new route.
Example:

https://www.google.ro/maps/dir/Satu+Mare,+Kreis+Satu+Mare/Le%C8%9Bcani/@47.2693025,23.9616659,8z/data=!3m1!4b1!4m13!4m12!1m5!1m1!1s0x47380434f4e50c2b:0x25e464296f0c3074!2m2!1d22.8575926!2d47.8016702!1m5!1m1!1s0x40cae42f05998e1d:0xf794d03f538c156f!2m2!1d27.4051595!2d47.1962413?hl=de

After the topic is working fine, also no Java problem.

But ...

Now i edit the topic again to add some photos. After i save i have the Java issue again. The only way to solve this is to edit the route again.

2 godziny temu, tyreco napisał:

At https://cartomak.com/places you see three topics.
All topics are made by KML file coming from Google maps. All the same procedure. There is no difference.

Now the question ... how to fix it. I am not able to delete the first two entries. I found now way out.

... and how to protect us that this never can happen again.

Full screen issue >  Google Chrome 56 (64bit) and Firefox 51.0.1 (64bit).

https://cartomak.com/places/place/1-produktaufnahmen-bei-deldo-autobanden/

mp01.thumb.png.3dbd192102340dce34ffd8377e09fd0b.png

Result:

mp02.thumb.png.9c2f329e5e892ff493e656ccd887de58.png

Could you please send me these files on PW?

2 godziny temu, tyreco napisał:

Ok i found a way out.

1. Open places > open topic > Java not available > add ?do=newRoute behind URL
  2. Goto TAB Import from Link and insert a route link from Google Maps.
  3. Java is back again.

I say MyPlaces is wonderful and great App. But the Java issue has to be fixed. I see it from users view: I took a kml file from Google maps ... followed the MyPlaces logoc procedure and ... it happens.

I'll fix it next version

1 godzinę temu, tyreco napisał:

I looked now deeper inside. It has nothing to do what you wrote in case of wrong data.
At the moment i see that Java is not working i add "?do=newRoute" behind URL an can fix the topic by inserting a new route.
Example:

https://www.google.ro/maps/dir/Satu+Mare,+Kreis+Satu+Mare/Le%C8%9Bcani/@47.2693025,23.9616659,8z/data=!3m1!4b1!4m13!4m12!1m5!1m1!1s0x47380434f4e50c2b:0x25e464296f0c3074!2m2!1d22.8575926!2d47.8016702!1m5!1m1!1s0x40cae42f05998e1d:0xf794d03f538c156f!2m2!1d27.4051595!2d47.1962413?hl=de

After the topic is working fine, also no Java problem.

But ...

Now i edit the topic again to add some photos. After i save i have the Java issue again. The only way to solve this is to edit the route again.

Sorry for problem. I'll try fix in next version all issue

Hello,

I bought the application, installed it, everything run okay! When I went to do the first test post, the system sent and even created the cloned topic in the forum that I indicated, but the place page is returning error 500, how can I solve this?

https://www.mochileiros.com/places/category/1-trilhas-tracklogs/

Edytowano przez Silnei

Dnia 1.09.2017 o 22:52, Silnei napisał:

Hello,

I bought the application, installed it, everything run okay! When I went to do the first test post, the system sent and even created the cloned topic in the forum that I indicated, but the place page is returning error 500, how can I solve this?

https://www.mochileiros.com/places/category/1-trilhas-tracklogs/

Cytat

A área que você está tentando acessar está atualmente offline. Por favor, tente novamente mais tarde. 

This is offline message?

Dnia 1.09.2017 o 23:24, Silnei napisał:

This is the message error received by e-mail:

An error occurred while parsing the file: https://www.mochileiros.com/uploads/monthly_2017_09/59a9c2e2350ec_Trilha-da-Cachoeira-da-Fumaa-por-cima_kml.f4bcedf6fff0f98afeb4e465be8fdff7.
Please contact on this issue with the author of application.

Cytat

The page you are looking for cannot be found.

Please send me this file. Probably bad format in this file.

Hello @Spanner,

I intend to make a hiking trail guide with your application. It was disabled, but I've enabled it again. The error continues, make the registration and try to post a place.

1 godzinę temu, Silnei napisał:

Hello @Spanner,

I intend to make a hiking trail guide with your application. It was disabled, but I've enabled it again. The error continues, make the registration and try to post a place.

Could you explain error? maybe screen or send me to PM with more details please.

Ok. Do you have any error in logs ACP -> system -> support -> system or error logs?

1 godzinę temu, Silnei napisał:

No!  No log error for this. 

Please send me data to your forum on PM. I'll check this

Hey there,

Pre-sale question, can different point of interest be added to the map without importing a route. 

Lets say I want people to enter their trip destination and all points of interest that they have visited during their trip, can this app do that?

10 godzin temu, Steph40 napisał:

Hey there,

Pre-sale question, can different point of interest be added to the map without importing a route. 

Lets say I want people to enter their trip destination and all points of interest that they have visited during their trip, can this app do that?

Hello,
as I understand you don't want create/plan routes with this app, but create interesting points?

If yes, my answer is yes :) Please see here:

You can also create test place: https://www.ipsbeyond.pl/places/

@SpannerSaw the video and created a place in the test places. Wanted to add 3 markers in 1 city but could not figure it out. Is it possible to add more then 1 marker?

@Steph40 unfortunately no. If you add more than 1 marker you must create route with waypoints, not single points.

3 hours ago, Spanner said:

unfortunately no. If you add more than 1 marker you must create route with waypoints, not single points.

And creating a route with waypoints in possible inside your app?

27 minut temu, Steph40 napisał:

And creating a route with waypoints in possible inside your app?

Yes, you must enter start point, end point and you can add probably max 15 waypoints or import gps map with unlimited waypoints. Try in demo :) If you need I can record movie

• Thanks 1

@Steph40 I see. Which version you uploaded? TomTom, Garmin, Garmin waypoint?

I'm asking because there is a problem with gpx files that many pages have different formats and the application does not implement all possible :)

• Like 1

Ok, this is different format. I must add this to my app. In next version I'll add

• Like 1

4 hours ago, Spanner said:

Ok, this is different format. I must add this to my app. In next version I'll add

I just bought it.  I will hold you to that statement :P:) 

• Thanks 1

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

• Podobna zawartość

• Przez Spanner

Zobacz plik (SD) Sales Portal Pro (Classifieds)
      Opis: Aplikacja pozwala na stworzenie profesjonalnej platformy sprzedażowej
      Description: Application allows to create professional sales platform

Funkcjonalność:
      Widget z najnowszymi ofertami Dodatkowe pola widoczne po zakupie Dodatkowe pola ze zliczaniem wyświetleń Dodatkowe pola wymagane dla grup Dodatkowe pola widoczne dla wybranych grup Propozycje cenowe Panel klienta Wymaganie obrazków per kategoria Polecane oferty na stronie głównej Komentarze po sprzedaży Domyślny obrazek dla kategorii Wybrane grupy mogą pomijać płacenie Możliwość zmiany autora oferty przez moderatora Omijanie płatności przy darmowych pakietach Cena oferty w temacie Zakładka z kosztami dostawy (jeśli użytkownik poda koszta) Waluta pobierana z aplikacji Commerce (Nexus) Możliwość zaktualizowania ofert po aktualizacji pakietu Odznaczenia Możliwość odnowienia oferty przez admin Możliwość sprzedawania w różnych walutach Usuwanie tematu podczas usuwania oferty (nowa opcja) Możliwość wyboru waluty przez użytkownika Dodatkowe filtrowanie w widoku kategorii Metody dostawy Zmiany w wyglądzie strony głównej Filtrowanie ofert w kategorii po cenie Nowy status: "oferta sprzedana" Możliwość ręcznego zakończenia oferty z wyborem zwycięzcy Nowe powiadomienia Nowa zakładka z listą osób, które kupiły w ofercie Możliwość obserwowania kategorii Nowe powiadomienia liniowe i e-mail: wysłana propozycja cenowa, dodanie pytania, dodanie odpowiedzi na pytanie Zmiany w "kontakcie" ze sprzedającym Wyszukiwarka w panelu admina (Kategorie, Pakiety, Metody dostawy, Oferty) Mikrodane Bloki z własną zawartością Możliwość ustawienia minimalnej/maksymalnej długości dla tytułu i opisu Przy braku okładki kategorii pobierane jest zdjęcie z oferty Możliwość ponownego wystawienia sprzedanej lub zakończonej oferty (jako kopia aktualnej) Statusy na liście ofert w profilu użytkownika Filtr użytkownika (między innymi w masowej wysyłce e-maili) Dodatkowe tagi w wysyłce masowej maili Szybka edycja tytułu oferty (w widoku oferty) Widget ze statystykami aplikacji Szybka edycja tagów oferty (w widoku oferty) Zmiana wyglądu aplikacji (część 1. wygląd oferty) Integracja z systemem reklam Widget z komentarzami ofert Integracja z (SD) Company Directory Możliwość wyłączenia integracji z (SD) Company Directory Centrum sporów Rozdzielenie na system sprzedaży i system zakupów Restrykcje dostępu Darmowa dostawa Widget komentarzy po sprzedażowych Podstrona z listą kategorii Możliwość stworzenia kategorii kontenera Możliwość włączenia/wyłączenia wyświetlania ofert z podkategorii w widoku kategorii Kompatybilność z Invision Community 4.2 Zdjęcie z oferty w RSS'ie NOWOŚĆ !!! Domyślny typ oferty wybierany per kategoria NOWOŚĆ !!! Możliwość zakończenia oferty typu "kupię" wyborem zwycięzcy NOWOŚĆ !!! Integracja z klubami NOWOŚĆ !!! Nowa zakładka w profilu: "Kto kupił ode mnie?" NOWOŚĆ !!! Statystyki sprzedażowe w widoku oferty NOWOŚĆ !!! Moduł narzędzi: eksport ofert do csv, eksport użytkowników NOWOŚĆ !!! Multi odnowienie ofert NOWOŚĆ !!!  
      Aktualizacja
      Jeśli dokonujesz aktualizacji z wersji < 2.0.0 musisz wypakować archiwum i wgrać pliki do katalogu /applications/sdsalespro i ręcznie uruchomić aktualizację pod adresem forum/admin/upgrade
      Dodający Spanner Dodano 13.04.2016 Kategoria Aplikacje  
    • Przez Spanner

Zobacz plik (SD) Image Host
      Aplikacja pozwala stworzyć system wgrywania obrazków na forum.
      Funkcjonalności:
      Wgrywanie zdjęć (zależne od uprawnień grup) Możliwość usuwania zdjęć (zależne od uprawnień grup) Możliwość wyłączenia aplikacji Wgrywanie zdjęć z poziomu "szybkiego menu" Tworzenie miniatur dla zdjęć Możliwość nałożenia znaku wodnego na zdjęcie Możliwość ustawienia dozwolonych rozszerzeń dla plików Możliwość ustawienia rozmiaru pliku Uwaga. Jeśli posiadasz aplikację (DP34) iHost możesz zmigrować dane używając następującego zapytania:
      INSERT INTO ibf_sdimagehost_images (image_member_id, image_real_name, image_location, image_file_size, image_ip_address, image_added, image_thumb_location) (SELECT u_member_id, u_real_name, u_location, u_size, u_ip, u_time, CONCAT( "thumb_", u_location ) as "image_thumb_location" FROM ibf_ihost_images) gdzie ibf_ to prefiks tabel w bazie
      Dodający Spanner Dodano 26.04.2017 Kategoria Aplikacje  
    • Przez Spanner
      Opis: Aplikacja pozwala na stworzenie profesjonalnej platformy sprzedażowej
      Description: Application allows to create professional sales platform

Funkcjonalność:
      Widget z najnowszymi ofertami Dodatkowe pola widoczne po zakupie Dodatkowe pola ze zliczaniem wyświetleń Dodatkowe pola wymagane dla grup Dodatkowe pola widoczne dla wybranych grup Propozycje cenowe Panel klienta Wymaganie obrazków per kategoria Polecane oferty na stronie głównej Komentarze po sprzedaży Domyślny obrazek dla kategorii Wybrane grupy mogą pomijać płacenie Możliwość zmiany autora oferty przez moderatora Omijanie płatności przy darmowych pakietach Cena oferty w temacie Zakładka z kosztami dostawy (jeśli użytkownik poda koszta) Waluta pobierana z aplikacji Commerce (Nexus) Możliwość zaktualizowania ofert po aktualizacji pakietu Odznaczenia Możliwość odnowienia oferty przez admin Możliwość sprzedawania w różnych walutach Usuwanie tematu podczas usuwania oferty (nowa opcja) Możliwość wyboru waluty przez użytkownika Dodatkowe filtrowanie w widoku kategorii Metody dostawy Zmiany w wyglądzie strony głównej Filtrowanie ofert w kategorii po cenie Nowy status: "oferta sprzedana" Możliwość ręcznego zakończenia oferty z wyborem zwycięzcy Nowe powiadomienia Nowa zakładka z listą osób, które kupiły w ofercie Możliwość obserwowania kategorii Nowe powiadomienia liniowe i e-mail: wysłana propozycja cenowa, dodanie pytania, dodanie odpowiedzi na pytanie Zmiany w "kontakcie" ze sprzedającym Wyszukiwarka w panelu admina (Kategorie, Pakiety, Metody dostawy, Oferty) Mikrodane Bloki z własną zawartością Możliwość ustawienia minimalnej/maksymalnej długości dla tytułu i opisu Przy braku okładki kategorii pobierane jest zdjęcie z oferty Możliwość ponownego wystawienia sprzedanej lub zakończonej oferty (jako kopia aktualnej) Statusy na liście ofert w profilu użytkownika Filtr użytkownika (między innymi w masowej wysyłce e-maili) Dodatkowe tagi w wysyłce masowej maili Szybka edycja tytułu oferty (w widoku oferty) Widget ze statystykami aplikacji Szybka edycja tagów oferty (w widoku oferty) Zmiana wyglądu aplikacji (część 1. wygląd oferty) Integracja z systemem reklam Widget z komentarzami ofert Integracja z (SD) Company Directory Możliwość wyłączenia integracji z (SD) Company Directory Centrum sporów Rozdzielenie na system sprzedaży i system zakupów Restrykcje dostępu Darmowa dostawa Widget komentarzy po sprzedażowych Podstrona z listą kategorii Możliwość stworzenia kategorii kontenera Możliwość włączenia/wyłączenia wyświetlania ofert z podkategorii w widoku kategorii Kompatybilność z Invision Community 4.2 Zdjęcie z oferty w RSS'ie NOWOŚĆ !!! Domyślny typ oferty wybierany per kategoria NOWOŚĆ !!! Możliwość zakończenia oferty typu "kupię" wyborem zwycięzcy NOWOŚĆ !!! Integracja z klubami NOWOŚĆ !!! Nowa zakładka w profilu: "Kto kupił ode mnie?" NOWOŚĆ !!! Statystyki sprzedażowe w widoku oferty NOWOŚĆ !!! Moduł narzędzi: eksport ofert do csv, eksport użytkowników NOWOŚĆ !!! Multi odnowienie ofert NOWOŚĆ !!!  
      Aktualizacja
      Jeśli dokonujesz aktualizacji z wersji < 2.0.0 musisz wypakować archiwum i wgrać pliki do katalogu /applications/sdsalespro i ręcznie uruchomić aktualizację pod adresem forum/admin/upgrade
    • Przez Spanner

Zobacz plik (SD) Game Keys Store
      Aplikacja pozwala sprzedawać klucze do gier zarówno poprzez zewnętrzne API, jak i wgrane bezpośrednio do bazy.
      Funkcjonalności:
      Tworzenie drzewa kategorii Możliwość tworzenia pól dodatkowych przypisanych do danej kategorii Możliwość tworzenia producentów gier Możliwość tworzenia platform na których gry działają Możliwość komentowania gier Możliwość dodawania opinii o grze tylko po zakupie danej gry Możliwość ustawienia promocyjnej ceny na grę Umożliwienie zakupu wielu produktów jednocześnie Reakcje w widoku gry Możliwość połączenia gry z klubem Zaawansowane promocje Odliczanie dni do premiery gry Kody rabatowe Advanced search Do poprawnego działania wymagana jest aplikacja Commerce (IP.Nexus)

Więcej zdjęć:

Więcej informacji znajdziesz w klubie:

Pełne informacje na temat danej wersji: https://www.ipsbeyond.pl/release-notes/sd-game-store/
      Dodający Spanner Dodano 26.07.2017 Kategoria Aplikacje  
    • Przez Spanner
      Aplikacja pozwala sprzedawać klucze do gier zarówno poprzez zewnętrzne API, jak i wgrane bezpośrednio do bazy.
      Funkcjonalności:
      Tworzenie drzewa kategorii Możliwość tworzenia pól dodatkowych przypisanych do danej kategorii Możliwość tworzenia producentów gier Możliwość tworzenia platform na których gry działają Możliwość komentowania gier Możliwość dodawania opinii o grze tylko po zakupie danej gry Możliwość ustawienia promocyjnej ceny na grę Umożliwienie zakupu wielu produktów jednocześnie Reakcje w widoku gry Możliwość połączenia gry z klubem Zaawansowane promocje Odliczanie dni do premiery gry Kody rabatowe Advanced search Do poprawnego działania wymagana jest aplikacja Commerce (IP.Nexus)

Więcej zdjęć:

Więcej informacji znajdziesz w klubie:

Pełne informacje na temat danej wersji: https://www.ipsbeyond.pl/release-notes/sd-game-store/
  • Kto przegląda   0 użytkowników

Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Ważne informacje

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies.