Skocz do zawartości
Spanner

(SD) My Places

Polecane posty

(SD) My Places

Aplikacja przeznaczona jest przede wszystkim na fora, które skupiają użytkowników podróżujących, odwiedzających różne miejsca, przykładowo fora dla motocyklistów, fora dla rowerzystów, fora dla podróżników, itp

Funkcjonalność:

• Dodawanie miejsc
  • Import miejsc z plików kmz, kml
  • Komentowanie miejsc
  • Opinie o miejscach
  • Import tras z plików gpx
  • Export tras do pliku gpx
  • Możliwość wyłączenia i wymagania "Ile czasu potrzeba na przejechanie trasy?"
  • Możliwość wyłączenia i wymagania funkcjonalności "Kiedy przejechałeś trasę?"
  • Obsługa importu tras z nowych plików: xml, lmx, tour, freshroute
  • Import z linków do Google Maps
  • Kanał RSS
  • Miejsca w pobliżu
  • Importer miejsc z pliku csv, txt
  • Możliwość wyłączenia wgrywania zdjęć dodatkowych
  • Możliwość filtrowania po polach dodatkowych w trasach w pobliżu
  • Możliwość edycji tras
  • Możliwość powiększenia mapy na pełen ekran
  • Możliwość wybrania strony głównej (normalna, miejsca w pobliżu)
  • Dodatkowe filtry w "miejsca w pobliżu" (filtrowanie po dystansie i czasie potrzebnym na przejechanie)
  • Eksporter miejsc do pliku csv
  • Importer umożliwia aktualizację wpisów
  • Ranking najlepszych tras
  • Zakładki w profilu (Miejsca, które dodał użytkownik, trasy, które użytkownik przejechał)
  • Możliwość dodawania lokalizacji jako punkt
  • Statystyki użytkownika
  • Przejechane kilometry

Demo:

Hello Spanner,

I bought your plugin but I have an issue.

Google map does not load. My API key is valid, I do not have error in developers console about API key problem.

nomap.thumb.png.a73f29f8b7d30f8f3c01f279

nomapjs.thumb.png.afa131b5624ce4b79fc8e2

nomapconsole.thumb.png.0c361e6f161a9a8b9

Could you help me please ?

Yes :)

Please do this:

But you mus go to your app tab :)

I'll check. place is approved or waiting for approve?

As board admin did you reacive email with error for this place?

It works: http://www.devipb.spannerdev.pl/places/place/1-test/

I added. but do you add on tab import file or import from link? Link option is only for google maps

No mail about an error processing this GPX.
    This place is approved yes.
    The GPX is exported from Strava

Should work. I do:

• save this gpx file
    • add new place and in "import place from file" tab I choose saved file
    • added place
    • and works as you can see in my above post :)

18 minut temu, 0rsa napisał:

It's strange. Sometimes, map is gray, sometimes map is loading but ride doesn't appear on map.

Everythink is ok.

Gray map uses kml file, but this application is turned off and google maps can't acces to kml file.
    Working maps: I saw have less than 8 points and maps I generate in a different way

Ok, everything works now turning on application. Thank you very much for your kindly support.

• Like 1

Hi @Spanner 

All is fine, thank you for this plugin which is just what I needed.

Do you have planned to maybe develop more features like a min/max/average speed extract with the data file?

@0rsa

23 minuty temu, 0rsa napisał:

min/max/average speed extract with the data file?

unfortunately I don't know. Not all files have these data

25 minut temu, 0rsa napisał:

Do you have planned to maybe develop more features

Yes, I want to finish other works and I'll develop new version. If you want any suggestion feel free and please report.

Someone created a new place but kml is generating a network error

Case here: https://www.espritroue.fr/places/place/13-vall%C3%A9e-de-la-bi%C3%A8vre/

If you try to call kml file https://www.espritroue.fr/places/place/13-vallée-de-la-bièvre/?do=kmlfile, download will start and fails with an network error. I tried to import GPX member file, it works for me. Do you have any idea of what happens?

But my member is getting frustrated because he cannot edit gpx file for his place and he has to create a new one to do a new try. So an other suggestion for v2: editing data map file for a place.

Dnia 25.03.2016 o 16:31, 0rsa napisał:

Someone created a new place but kml is generating a network error

Case here: https://www.espritroue.fr/places/place/13-vall%C3%A9e-de-la-bi%C3%A8vre/

If you try to call kml file https://www.espritroue.fr/places/place/13-vallée-de-la-bièvre/?do=kmlfile, download will start and fails with an network error. I tried to import GPX member file, it works for me. Do you have any idea of what happens?

But my member is getting frustrated because he cannot edit gpx file for his place and he has to create a new one to do a new try. So an other suggestion for v2: editing data map file for a place.

Could you please send me original file wchich member uploaded?

I develop new version

10 minut temu, 0rsa napisał:

I already did it (rebuild map) but it doesn't work unfortunately

Try to download this file, and when you receive error please check logs in acp -> system tab -> support -> system logs and serwer logs. Maybe there we somenthig find

The member has removed typical special french character as é or è and the place is working now. I tried to add special characters on one of my place but it works anyway for me. So, now, I don't know if it's your plugin which has problem or if it's an IPS core issue... I'll not consider this irreproducible issue, thank you for your help.

I'm excited about your new version, keep up your good work ^_^

I use the same chars and I don't have error, but i have my type :)

IPS 4.1.18.2
    MyPlaces 1.3.1 but also the same problem with 1.3.0

App is running fine. I created a new trip. Now Google map is not visible. And also Place Actions Button is without functionality > No drop down menue visible if you click.

I locate the issue is based on kml file (attached) > Route von Satu Mare, Kreis Satu Mare nach SC EuroCart srl, Dumești, Kreis Iași.kml
    File name was creates by Google maps itself. If i rename to a shorter name > works.

It seems that the length of the file name cause the problem.

place.jpg.f9b92e145a96106d0a75c6bdcabe2fc2.jpg

Question:

How to delete the pace itself to get it clean?

Distance settings

IPS 4.1.18.2

Settings to "KM". Was all the time like this.

Imported KML file generated by Google maps > 10.017,27 km is not true.
    Normally it's a little bit more like 2.000 KM

dist.thumb.jpg.fa1a15b3343c07187b5fa53b4d0a1f6b.jpg

How to fix?

Edytowano przez tyreco

This is really strange. Dropdown problem Google Chrome 56 (64bit) and Firefox 51.0.1 (64bit). But also Microsdoft Edge

goto https://www.cartomak.com
    Click to My Places

Now important:

Click to the third entry: Produktaufnahmen bei Deldo Autobanden.
    Everything will work file.

Now click to the second entry : Trip durch Nord-Rumänien im Winter
    All dropdown in the whole (!!) forum stopp working.
    If you click to My Places again all dropdowns are available again.

Video demonstration > myplaces.mp4

Edytowano przez tyreco

15 godzin temu, tyreco napisał:

Imported KML file generated by Google maps > 10.017,27 km is not true.
    Normally it's a little bit more like 2.000 KM

This distanse I calculete using mathematic method couting distance between 2 points.

16 godzin temu, tyreco napisał:

How to delete the pace itself to get it clean?

Did you try in acp? or rebuild maps data?

15 godzin temu, tyreco napisał:

Now important:

Click to the third entry: Produktaufnahmen bei Deldo Autobanden.
    Everything will work file.

Now click to the second entry : Trip durch Nord-Rumänien im Winter
    All dropdown in the whole (!!) forum stopp working.
    If you click to My Places again all dropdowns are available again.

This is error beacause you don't have data which I use to generate map, and you have JS error.

At https://cartomak.com/places you see three topics.
    All topics are made by KML file coming from Google maps. All the same procedure. There is no difference.

Now the question ... how to fix it. I am not able to delete the first two entries. I found now way out.

... and how to protect us that this never can happen again.

Full screen issue >  Google Chrome 56 (64bit) and Firefox 51.0.1 (64bit).

https://cartomak.com/places/place/1-produktaufnahmen-bei-deldo-autobanden/

mp01.thumb.png.3dbd192102340dce34ffd8377e09fd0b.png

Result:

mp02.thumb.png.9c2f329e5e892ff493e656ccd887de58.png

Edytowano przez tyreco

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

• Podobna zawartość

• Przez Spanner

Zobacz plik (SD) Sales Portal Pro (Classifieds)
        Opis: Aplikacja pozwala na stworzenie profesjonalnej platformy sprzedażowej
        Description: Application allows to create professional sales platform

Funkcjonalność:
        Widget z najnowszymi ofertami Dodatkowe pola widoczne po zakupie Dodatkowe pola ze zliczaniem wyświetleń Dodatkowe pola wymagane dla grup Dodatkowe pola widoczne dla wybranych grup Propozycje cenowe Panel klienta Wymaganie obrazków per kategoria Polecane oferty na stronie głównej Komentarze po sprzedaży Domyślny obrazek dla kategorii Wybrane grupy mogą pomijać płacenie Możliwość zmiany autora oferty przez moderatora Omijanie płatności przy darmowych pakietach Cena oferty w temacie Zakładka z kosztami dostawy (jeśli użytkownik poda koszta) Waluta pobierana z aplikacji Commerce (Nexus) Możliwość zaktualizowania ofert po aktualizacji pakietu Odznaczenia Możliwość odnowienia oferty przez admin Możliwość sprzedawania w różnych walutach Usuwanie tematu podczas usuwania oferty (nowa opcja) Możliwość wyboru waluty przez użytkownika Dodatkowe filtrowanie w widoku kategorii Metody dostawy Zmiany w wyglądzie strony głównej Filtrowanie ofert w kategorii po cenie Nowy status: "oferta sprzedana" Możliwość ręcznego zakończenia oferty z wyborem zwycięzcy Nowe powiadomienia Nowa zakładka z listą osób, które kupiły w ofercie Możliwość obserwowania kategorii Nowe powiadomienia liniowe i e-mail: wysłana propozycja cenowa, dodanie pytania, dodanie odpowiedzi na pytanie Zmiany w "kontakcie" ze sprzedającym Wyszukiwarka w panelu admina (Kategorie, Pakiety, Metody dostawy, Oferty) Mikrodane Bloki z własną zawartością Możliwość ustawienia minimalnej/maksymalnej długości dla tytułu i opisu Przy braku okładki kategorii pobierane jest zdjęcie z oferty Możliwość ponownego wystawienia sprzedanej lub zakończonej oferty (jako kopia aktualnej) Statusy na liście ofert w profilu użytkownika Filtr użytkownika (między innymi w masowej wysyłce e-maili) Dodatkowe tagi w wysyłce masowej maili Szybka edycja tytułu oferty (w widoku oferty) Widget ze statystykami aplikacji Szybka edycja tagów oferty (w widoku oferty) Zmiana wyglądu aplikacji (część 1. wygląd oferty) Integracja z systemem reklam Widget z komentarzami ofert Integracja z (SD) Company Directory Możliwość wyłączenia integracji z (SD) Company Directory Centrum sporów Rozdzielenie na system sprzedaży i system zakupów Restrykcje dostępu Darmowa dostawa Widget komentarzy po sprzedażowych Podstrona z listą kategorii Możliwość stworzenia kategorii kontenera Możliwość włączenia/wyłączenia wyświetlania ofert z podkategorii w widoku kategorii Kompatybilność z Invision Community 4.2 Zdjęcie z oferty w RSS'ie NOWOŚĆ !!! Domyślny typ oferty wybierany per kategoria NOWOŚĆ !!! Możliwość zakończenia oferty typu "kupię" wyborem zwycięzcy NOWOŚĆ !!! Integracja z klubami NOWOŚĆ !!! Nowa zakładka w profilu: "Kto kupił ode mnie?" NOWOŚĆ !!! Statystyki sprzedażowe w widoku oferty NOWOŚĆ !!! Moduł narzędzi: eksport ofert do csv, eksport użytkowników NOWOŚĆ !!! Multi odnowienie ofert NOWOŚĆ !!!  
        Aktualizacja
        Jeśli dokonujesz aktualizacji z wersji < 2.0.0 musisz wypakować archiwum i wgrać pliki do katalogu /applications/sdsalespro i ręcznie uruchomić aktualizację pod adresem forum/admin/upgrade
        Dodający Spanner Dodano 13.04.2016 Kategoria Aplikacje  
      • Przez Spanner

Zobacz plik (SD) Image Host
        Aplikacja pozwala stworzyć system wgrywania obrazków na forum.
        Funkcjonalności:
        Wgrywanie zdjęć (zależne od uprawnień grup) Możliwość usuwania zdjęć (zależne od uprawnień grup) Możliwość wyłączenia aplikacji Wgrywanie zdjęć z poziomu "szybkiego menu" Tworzenie miniatur dla zdjęć Możliwość nałożenia znaku wodnego na zdjęcie Możliwość ustawienia dozwolonych rozszerzeń dla plików Możliwość ustawienia rozmiaru pliku Uwaga. Jeśli posiadasz aplikację (DP34) iHost możesz zmigrować dane używając następującego zapytania:
        INSERT INTO ibf_sdimagehost_images (image_member_id, image_real_name, image_location, image_file_size, image_ip_address, image_added, image_thumb_location) (SELECT u_member_id, u_real_name, u_location, u_size, u_ip, u_time, CONCAT( "thumb_", u_location ) as "image_thumb_location" FROM ibf_ihost_images) gdzie ibf_ to prefiks tabel w bazie
        Dodający Spanner Dodano 26.04.2017 Kategoria Aplikacje  
      • Przez Spanner
        Opis: Aplikacja pozwala na stworzenie profesjonalnej platformy sprzedażowej
        Description: Application allows to create professional sales platform

Funkcjonalność:
        Widget z najnowszymi ofertami Dodatkowe pola widoczne po zakupie Dodatkowe pola ze zliczaniem wyświetleń Dodatkowe pola wymagane dla grup Dodatkowe pola widoczne dla wybranych grup Propozycje cenowe Panel klienta Wymaganie obrazków per kategoria Polecane oferty na stronie głównej Komentarze po sprzedaży Domyślny obrazek dla kategorii Wybrane grupy mogą pomijać płacenie Możliwość zmiany autora oferty przez moderatora Omijanie płatności przy darmowych pakietach Cena oferty w temacie Zakładka z kosztami dostawy (jeśli użytkownik poda koszta) Waluta pobierana z aplikacji Commerce (Nexus) Możliwość zaktualizowania ofert po aktualizacji pakietu Odznaczenia Możliwość odnowienia oferty przez admin Możliwość sprzedawania w różnych walutach Usuwanie tematu podczas usuwania oferty (nowa opcja) Możliwość wyboru waluty przez użytkownika Dodatkowe filtrowanie w widoku kategorii Metody dostawy Zmiany w wyglądzie strony głównej Filtrowanie ofert w kategorii po cenie Nowy status: "oferta sprzedana" Możliwość ręcznego zakończenia oferty z wyborem zwycięzcy Nowe powiadomienia Nowa zakładka z listą osób, które kupiły w ofercie Możliwość obserwowania kategorii Nowe powiadomienia liniowe i e-mail: wysłana propozycja cenowa, dodanie pytania, dodanie odpowiedzi na pytanie Zmiany w "kontakcie" ze sprzedającym Wyszukiwarka w panelu admina (Kategorie, Pakiety, Metody dostawy, Oferty) Mikrodane Bloki z własną zawartością Możliwość ustawienia minimalnej/maksymalnej długości dla tytułu i opisu Przy braku okładki kategorii pobierane jest zdjęcie z oferty Możliwość ponownego wystawienia sprzedanej lub zakończonej oferty (jako kopia aktualnej) Statusy na liście ofert w profilu użytkownika Filtr użytkownika (między innymi w masowej wysyłce e-maili) Dodatkowe tagi w wysyłce masowej maili Szybka edycja tytułu oferty (w widoku oferty) Widget ze statystykami aplikacji Szybka edycja tagów oferty (w widoku oferty) Zmiana wyglądu aplikacji (część 1. wygląd oferty) Integracja z systemem reklam Widget z komentarzami ofert Integracja z (SD) Company Directory Możliwość wyłączenia integracji z (SD) Company Directory Centrum sporów Rozdzielenie na system sprzedaży i system zakupów Restrykcje dostępu Darmowa dostawa Widget komentarzy po sprzedażowych Podstrona z listą kategorii Możliwość stworzenia kategorii kontenera Możliwość włączenia/wyłączenia wyświetlania ofert z podkategorii w widoku kategorii Kompatybilność z Invision Community 4.2 Zdjęcie z oferty w RSS'ie NOWOŚĆ !!! Domyślny typ oferty wybierany per kategoria NOWOŚĆ !!! Możliwość zakończenia oferty typu "kupię" wyborem zwycięzcy NOWOŚĆ !!! Integracja z klubami NOWOŚĆ !!! Nowa zakładka w profilu: "Kto kupił ode mnie?" NOWOŚĆ !!! Statystyki sprzedażowe w widoku oferty NOWOŚĆ !!! Moduł narzędzi: eksport ofert do csv, eksport użytkowników NOWOŚĆ !!! Multi odnowienie ofert NOWOŚĆ !!!  
        Aktualizacja
        Jeśli dokonujesz aktualizacji z wersji < 2.0.0 musisz wypakować archiwum i wgrać pliki do katalogu /applications/sdsalespro i ręcznie uruchomić aktualizację pod adresem forum/admin/upgrade
      • Przez Spanner

Zobacz plik (SD) Game Keys Store
        Aplikacja pozwala sprzedawać klucze do gier zarówno poprzez zewnętrzne API, jak i wgrane bezpośrednio do bazy.
        Funkcjonalności:
        Tworzenie drzewa kategorii Możliwość tworzenia pól dodatkowych przypisanych do danej kategorii Możliwość tworzenia producentów gier Możliwość tworzenia platform na których gry działają Możliwość komentowania gier Możliwość dodawania opinii o grze tylko po zakupie danej gry Możliwość ustawienia promocyjnej ceny na grę Umożliwienie zakupu wielu produktów jednocześnie Reakcje w widoku gry Możliwość połączenia gry z klubem Zaawansowane promocje Odliczanie dni do premiery gry Kody rabatowe Advanced search Do poprawnego działania wymagana jest aplikacja Commerce (IP.Nexus)

Więcej zdjęć:

Więcej informacji znajdziesz w klubie:

Pełne informacje na temat danej wersji: https://www.ipsbeyond.pl/release-notes/sd-game-store/
        Dodający Spanner Dodano 26.07.2017 Kategoria Aplikacje  
      • Przez Spanner
        Aplikacja pozwala sprzedawać klucze do gier zarówno poprzez zewnętrzne API, jak i wgrane bezpośrednio do bazy.
        Funkcjonalności:
        Tworzenie drzewa kategorii Możliwość tworzenia pól dodatkowych przypisanych do danej kategorii Możliwość tworzenia producentów gier Możliwość tworzenia platform na których gry działają Możliwość komentowania gier Możliwość dodawania opinii o grze tylko po zakupie danej gry Możliwość ustawienia promocyjnej ceny na grę Umożliwienie zakupu wielu produktów jednocześnie Reakcje w widoku gry Możliwość połączenia gry z klubem Zaawansowane promocje Odliczanie dni do premiery gry Kody rabatowe Advanced search Do poprawnego działania wymagana jest aplikacja Commerce (IP.Nexus)

Więcej zdjęć:

Więcej informacji znajdziesz w klubie:

Pełne informacje na temat danej wersji: https://www.ipsbeyond.pl/release-notes/sd-game-store/
    • Kto przegląda   0 użytkowników

Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Ważne informacje

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies.