Skocz do zawartości
  • 0
Zaloguj się, aby obserwować  
Janczar

Problem html w nazwie

Pytanie

Witam mam taki problem, że gdy dodam do nazwy kod html a forum posiada subforum to wygląda to tak

http://cs-bols.pl/index.php?/forum/31-steam-zg%C5%82oszenia/

Chodzi mi o [sTEAM] Zgłoszenia'"> które jest pod belką Subfora

kod html z nazwy forum : <font color="#47b8ff">[sTEAM]</font> Zgłoszenia

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

24 odpowiedzi na to pytanie

Polecane posty

  • 0

cokolwiek w piszesz w polu nazwy forum bedzie Ci tak wyswietlalo

 

tu juz trzeba glebiej ingerowac w kod wiec najlepszym rozwiazaniem jest uzyc tego moda z linku Madafaker'a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Zmieniałeś kolor nazwy kategorii, zainstaluj appkę "Forum name color" czy coś takiego, lub spróbuj taki kod

<font color='#47b8ff'>[STEAM]</font>

Tylko aposrtofy, a mogą zdziałać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

 "Forum name color" 

Hehehe, pierwsze słyszę i nawet czegoś takiego w Marketplace IPS'u nie ma.

Zmień kod na taki: 

<font color='#47b8ff'>[STEAM]</font>

powinno być git. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Pomogło zapomniałem to dodać :D

Lecz kolejny błąd

[sTEAM] Zgłoszenia"' id='forum_table'>

Gdzie ten błąd dokładnie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

W ogóle to już jest sprawa bitu : ipsBox_container .. coś masz namieszane w tym skinie, rozwiązanie zaraz znajdziemy.. BTW. Czy to tylko w subforach z kolorami tak się dzieje ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Hehehe, pierwsze słyszę i nawet czegoś takiego w Marketplace IPS'u nie ma.

Zmień kod na taki: 

<font color='#47b8ff'>[STEAM]</font>

powinno być git. Pozdrawiam

http://community.invisionpower.com/files/file/5050-forum-name-colored/

nic nie ma? hehhehehehehehe

 

ps. taki sam kod to ja mu podałem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

To nie jest temat do kłótni.Aplikacja jest ale służy do czegoś innego :)

Czekam na pomoc a widziałem ten problem już na paru stronach. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

cokolwiek w piszesz w polu nazwy forum bedzie Ci tak wyswietlalo

 

tu juz trzeba glebiej ingerowac w kod wiec najlepszym rozwiazaniem jest uzyc tego moda z linku Madafaker'a

 

W standardowym stylu też tak mam ;/

Jest może jakiś poradnik jak to naprawić ? może był już taki temat tylko nic nie widzę ;/

Nie wiem czy jest sens kupować ta appke  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

http://community.invisionpower.com/files/file/5050-forum-name-colored/

nic nie ma? hehhehehehehehe

 

ps. taki sam kod to ja mu podałem :)

Najpierw poszukaj albo naucz się zapamiętywać dobre nazwy hooków, aplikacji.. Szukajka to nie czarodziej.. <lol2>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Najpierw poszukaj albo naucz się zapamiętywać dobre nazwy hooków, aplikacji.. Szukajka to nie czarodziej.. <lol2>

Co? Zapomniałem dodać d na końcu, po napisałem taką nazwe "forum name color" a d nie robi różnicy.

http://i.imgur.com/w60p9Ru.png Ten kod jest taki, co ja podałem.

 

Ok, a co do tematu to warto kupić tą aplikacje, lub wgl. nie zwracaj uwagi na ten błąd. Większość for ma ten błąd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Tylko ta aplikacja nie służy chyba do tego jak się dobrze orientuje.

Zwracać uwagę będę bo jest to jednak błąd ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

A weź spróbuj tak:

<font style="color:#47b8ff">[STEAM]</font>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

MatFii nie zgaduj bo sie nie da

 

jaki kolwiek tag otworzysz to te polam tego nie przyjma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Nadal proszę o pomoc.

Rozwiązanie jest na bank bo widziałem już to na paru stronach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Spanner juz wyzej mial ten link podany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Ta aplikacja dodaje dodaje kolor do nazwy forum ? 

I pytanie czy dodaje do całej nazwy czy można dodać częściowo ?

Edytowano przez Janczar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Tak dodaje kolor w nazwie tematu. Do fragmentu raczej się nie da, ale pogadaj z autorem dodatku to może w kolejnej wersji to zrobi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Rozwiązanie jest ale widzę , że nie tylko ja z tym mam problem ;d

Jak będę miał czas to po główkuje nad tym 

Dziękuje wszystkim za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Ważne informacje

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies.