Skocz do zawartości
FresHwOwskY

[ PYTANIE ] Amator pyta ; )

Polecane posty

Siemaneczko .

Jestem nowy w używaniu tak zaawansowanego skryptu i chciałbym się dowiedzieć co nieco onim . ;)

1.

Gdy kupie licencje to jaką wersje skryptu , najnowsza ? Czy może moge sobie wybrac .

2.Dobra , załóżmy , że mam licencje która mam wpisać podczas instalacji , lecz tu naradza sie pytanie gdzie dostane pliki ktore mam wgrac na serwer www. Czy po zakupie przekieruje mnie gdzies skad moge pobrac. I ile gdzies waza te pliki .

3.Mam oferte kupienia licencji od kolegi , czy to jest legalne ? I jeżeli wpisze wygasła licencje to będzie nulled ? Lub jeśli wpisze aktywna licencje i wygasnie mi to musze ja odnawiac czy bedzie wtedy nulled .

Dzieki z góry . ;)

Witaj,

Ad 1. Licencja jest na dowolną wersję, ale z panelu klienta pobierzesz najnowszą + wydanie o 1 generację niższe, czyli na obecną chwilę 3.2.3 oraz 3.3.2

Ad 2. PO opłaceniu itp. wchodzi na zakładkę download w panelu klienta wybierasz plik i pobierasz :) Najnowsza wersja waży 8MB

Ad 3. Możesz kupić od kolegi ale on nie może już jej wtedy używać. Uważaj bo ludzie często chcą naciągnąć na taką "ofertę". Jeśli wygasła i nie przedłużysz, to nie możesz jej użyć przy instalacji skryptu, oraz pobrać legalnie plików. Jeśli masz aktywną, zainstalujesz i wygaśnie, to musisz przedłużyć, tylko wtedy, gdy będziesz chciał pobrać nowszą wersję skryptu lub skorzystać z pomocy producenta.

Ad.3 Czyli wpisujac wygasła licencje jest to Nulled .?

A więc jesli odkupie od kolegi licencje NIE WYGASŁA to moge jej legalnie używac lecz co sie stanie jesli on uzyje , tzn. że nie moga stać dwa fora jednoczesnie na jednej licencji .?

Witaj,

nie nulled to nie jest to samo. Nulled to pirat, zazwyczaj zmodyfikowany. Wersja nulled będzie taką nawet jak podasz klucz licencji. Po prostu to jest niezgodne z licencją, aby instalować forum na nieaktywnej licencji.