Skocz do zawartości
  • 0
AlanBowles

IP.Downloads - nie wyświetla miniaturek

Pytanie

Podobny temat był poruszony ponad 3 m-ce temu, ale tam nie znalazłem rozwiązania, mimo że Mistrz Administrator podpowiedział:

Ad 1. ACP -> zakładka System -> System Settings -> zakładka system -> Security and Privacy -> i tam masz Allow dynamic images? Ustaw na Tak

Ad 2. Nie rozumiem, chodzi Ci zapewne o dodanie php do dozwolonych rozszerzeń ? Jeśli tak to ACP -> zakładka System -> System Settings -> zakładka Forums -> Topics, Posts and Polls -> i tam masz Valid postable image extensions Wpisz tam zawartość gif,jpeg,jpg,png,php i będzie Ci śmigać wszystko

Przepraszam, może coś mylę, jestem nowicjuszem. Ustawiłem te parametry i nadal nie wyświetla miniatur w panelu Downloads, jedynie opisy.

IP.Downloads 2.2.0 spolszczone.

Z góry bardzo dziękuję za pomoc.

post-2137-0-59362900-1308645221_thumb.jp

9 odpowiedzi na to pytanie

Polecane posty

• 0

Witaj,

to jest w samym IP.Dowanload a to co opisujesz to jest, żeby w tematach była miniaturka. Możesz podać adres forum? ewentualnie zobacz firebugiem jaki jest adres tego obrazka którego nie widać i sprawdź w przeglądarce czy wchodząc pod ten adres obrazek się wyświetla. Dodatkowo, czy coś robiłeś na forum?

• 0

Witaj,

to jest w samym IP.Dowanload a to co opisujesz to jest, żeby w tematach była miniaturka. Możesz podać adres forum? ewentualnie zobacz firebugiem jaki jest adres tego obrazka którego nie widać i sprawdź w przeglądarce czy wchodząc pod ten adres obrazek się wyświetla. Dodatkowo, czy coś robiłeś na forum?

No witaj Mistrzu, cieszę się że tak szybko odpowiedziałeś.