Skocz do zawartości
emma

problemy z wysłaniem pm

Polecane posty

Witam , na forum mam problem z wysłaniem PM pojawia sie taki komunikat:

mySQL query error: SELECT m.mgroup_others, m.id, m.name, m.msg_total, m.view_pop, m.email_pm, m.language, m.email, me.vdirs, g.g_max_messages, g.g_use_pm FROM inv_members m, inv_groups g

LEFT JOIN inv_member_extra me ON (m.id=me.id)

WHERE LOWER(m.name) IN ('anma')

AND m.mgroup=g.g_id

mySQL error: Nieznana kolumna 'm.id' w on clause

mySQL error code:

Date: Tuesday 17th 2009f March 2009 10:00:24 AM

szukałam i czytałam o rozwiązaniach tego problemu ale nie mam doświadczenia z praca na ftpie i za bardzo nie wiem jak się za to zabrac i czy bym sobie z tym poradziła,opinie o rozwiązaniu problemów z tego typu błędem w prywatnych wiadomościach było kilka a ja sie boje ze za bardzo moge namieszac i nie dojdę później co ja nawywijałam na tym ftpie.Z góry dziękuje za pomoc :)

wejć w plik IP.B ---> Source ---> sql ---> otwórz : mysql_queries ---> teraz czytaj :D

znajdź:

function msg_get_cc_users( $a )

{

return "SELECT m.mgroup_others, m.id, m.name, m.msg_total, m.view_pop, m.email_pm, m.language, m.email, me.vdirs, g.g_max_messages, g.g_use_pm FROM ".SQL_PREFIX."members m, ".SQL_PREFIX."groups g

LEFT JOIN ".SQL_PREFIX."member_extra me ON (m.id=me.id)

WHERE LOWER(m.name) IN (".implode(",",$a['name_array']).")

AND m.mgroup=g.g_id";

}
zamień na:
function msg_get_cc_users( $a )

{

return "SELECT m.mgroup_others, m.id, m.name, m.msg_total, m.view_pop, m.email_pm, m.language, m.email, me.vdirs, g.g_max_messages, g.g_use_pm FROM ".SQL_PREFIX."members m

INNER JOIN ".SQL_PREFIX."groups g ON m.mgroup=g.g_id

LEFT JOIN ".SQL_PREFIX."member_extra me ON (m.id=me.id)

WHERE LOWER(m.name) IN (".implode(",",$a['name_array']).")";

}

Teraz powina ci działać poprawnie, jak coś to pisz.

No dobra panowie nikt nie mówił że będzie łatwo więc tak :