Skocz do zawartości
DeWo

Jak zacząć?

Polecane posty

Witajcie!

Chcę napisać aplikację typu ibEconomy ale bez zbędnego shitu (kredyty, lokaty, itp.).

I o ile z samym napisaniem aplikacji w PHP nie miałbym najmniejszego problemu, to jeśli chodzi o pisanie aplikacji do IP.Board jestem kompletnie zielony.

Jakieś porady? Tutoriale?

Z góry thx

Regards

DeWo

Witaj,

sprawa wygląda tak, że takie aplikacje pisze się tak samo jak w czystym php, jedyne co to musisz pliki umieszczać w odpowiedniej strukturze, praz na testowym forum dodać aplikację w ACP od zera tzn. dodajesz aplikacje wpisujesz dane a później to już tylko kodzenie w php. Taki podstawowy tutorial możesz znaleźć tutaj: http://community.invisionpower.com/resources/documentation/index.html/_/developer-resources/custom-applications/start-here-creating-an-application-r156. Jakbyś coś jeszcze chciał wiedzieć to pytaj śmiało a postaram się pomóc.

• Like 1

Dzięki :)

Stawiam forum na localu i zaczynam kombinować :)

Może wkrotce wyjdzie aplikacja oznaczona DW31 :P

W razie problemów będę pisał :)

pisz, pisz moze jakis super mod wyjdzie to ja tez bede chetny :)

No więc mam problem :P

Zrobiłem tą strukturę folderów, pliki version.xml, information.xml i się zatrzymałem :D

Co dalej? Nie moge w zasobach community invisionpower znaleźć niczego co opisuje jak zacząć „kodzić” w PHP :P

P.S.: Żadnych modułów jeszcze nie dodawałem i nie generowałem xmlów do wrzucenia

dodajesz moduł w aplikacji a następnie tworzysz w /admin/applications_addon/other/nazwaplikacji katalog action_public w którym tworzysz katalog a w nim plik xxx.php gdzie nazwa katalogu i pliku to ta nazwa, którą podałeś podczas dodawania modułu w aplikacji w ACP dodatkowo w tym katalogu tworzysz plik defaultSection.php z zawartością:

<?php

if ( ! defined( 'IN_IPB' ) )
{
print "<h1>Incorrect access</h1>You cannot access this file directly. If you have recently upgraded, make sure you upgraded all the relevant files.";
exit();
}

/**