Skocz do zawartości
Pacio

Problem z captcha

Polecane posty

Pacio    0

Siema. Próbuje się zarejestrować na moim forum. Wpisuje bardzo łatwe captcha i na 100% dobrze wpisałem i wyskakuje błąd że złe. 10 razy próbowałem. Za pomoc + ;).

@EDIT

I jeszcze mam jeden problem. Kiedy wchodze na strone to tak jakby sie dziwnie wczytywala. Tzn Zaloguj jest na gorze a topic na samym dole. Musze z 3 razy odswiezyc zeby bylo normalnie. Jak to tez naprawic ? ;)

Edytowano przez Pacio

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Spanner    4247

Witaj,

która wersja IP.Board ? Legal czy pirat? jaki serwer? potrzebuję więcej informacji, żeby Ci pomóc. Dodatkowo fajnie by było jakbyś podał adres forum

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Duke_    1282

no jak pirat to sie nie dziw, ze sa czasami problemy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pacio    0

@Duke

Tylko ze na tym forum:

http://pmetin2.2ap.pl

ktorego nie uzywam niemam zadnych problemow. Moze hosting zmienic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Duke_    1282

da sie usunac, a nie lepiej zakupic legala ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pacio    0

Sorry ale mam 14 lat i jestem bez kasy :D.

A powiesz jak usunąć? Bo szukałem wszędzie w ACP i znaleźć nie mogłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Spanner    4247

Witaj,

ACP -> zakładka System -> System Settings -> zakładka System -> Security and Privacy -> i pierwsza opcja Enable Captcha? daj na Nie i będzie działać

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Ważne informacje

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies.