Skocz do zawartości
Urlop / Vacation Czytaj dalej... ×
  • Zarejestruj się
Zaloguj się, aby obserwować  
Invisionize.eu

[Invisionize.eu] IPS Company Blog - IP.Nexus Dev Update - Support Requests

Polecane posty

In our previous blog entry, we discussed the management of the support desk.

In this blog entry, we'll be showing the front-end to creating support requests from the client area.

Members can view all of their support requests in the client area:

image.png

attachicon.gif [url=http://www.invisionize.eu/redirect/community.invisionpower.com/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=24106]support Requests.jpg...

Zobacz Artykuł w pełnej wersji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Ważne informacje

W celu świadczenie usług przez nasz Serwis na najwyższym poziomie, w ramach Serwisu wykorzystujemy pliki Cookies (tzw. ciasteczka). Korzystając ze stron Serwisu IPSBEYOND.PL bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Jeżeli nie dokonacie Państwo zmiany ustawień przeglądarki internetowej to wyrażacie zgodę na zapisywanie plików Cookies.