Jump to content

Recommended Posts

Hej, mam drobny problem ze swoim zamówieniem IPSu: otóż zapłaciłem za nie no i czekam na zaksięgowanie się kwoty. Jednak zrobiłem to bez rejestracji konta (a przynajmniej tak mi się wydaje). Po wpisaniu identycznych danych logowania z mailem, który był wskazany w zamówieniu (dostałem tam komunikaty) nie wyświetla się to zamówienie. A kiedy wpisuję bezpośrednio numer, to wyskakuje monit o braku uprawnień. Czy ktoś się z tym spotkał i może mi podpowiedzieć jak mam rozwiązać ten problem?

 

PS. Jeżeli w złym dziale - proszę o przeniesienie.

Edited by RafalR
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Dołącz do pierwszego newslettera Invision Community

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

W celu świadczenie usług przez nasz Serwis na najwyższym poziomie, w ramach Serwisu wykorzystujemy pliki Cookies (tzw. ciasteczka). Korzystając ze stron Serwisu IPSBEYOND.PL bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Jeżeli nie dokonacie Państwo zmiany ustawień przeglądarki internetowej to wyrażacie zgodę na zapisywanie plików Cookies.