Skocz do zawartości
  • Zarejestruj się
Zaloguj się, aby obserwować  
Spanner

[Kurs] Programowanie w Invision Community

Polecane posty

Programowanie w Invision Community

Historia powstania kursu

Invision Community (kiedyś IP.Board) zajmuję się profesjonalnie od roku 2005. Na swoim koncie posiadam setki wykonanych dodatków (aplikacje, pluginy, hooki, modyfikacje), a także dziesiątki skinów. Od roku 2012 utrzymuję się tylko z tworzenia dedykowanych rozwiązań dla Invision Community. W międzyczasie przeprowadziłem kilka zamkniętych szkoleń z tworzenia rozwiązań dedykowanych temu właśnie skryptowi. W tym roku postanowiłem nagrać kurs, który będzie dostępny dla wszystkich i każdemu da wartość.

Co dostaniesz w kursie?

Kurs składa się zasadniczo z dwóch modułów: tworzenia aplikacji oraz tworzenia pluginów, dodatkowo jest jeszcze moduł bonusowy zawierający między innymi informacje na temat niezbędnych narzędzi. W niedługim czasie kurs zostanie rozbudowany jeszcze o jeden moduł: tworzenie własnych szablonów.

W ramach kursu dostajemy nieograniczony dostęp do kursu, dostęp do specjalnej tajnej grupy, gdzie dostęp mają tylko kursanci. W grupie tej można będzie pytać mnie o wszystkie aspekty tworzenia dodatków. Dodatkowo w ramach kursu dostajesz indywidualną pomoc ode mnie w ramach której pomogę Ci stworzyć pierwszy dodatek (nie myl tego z pojęciem, że go napiszę za Ciebie 😊 ).

Kurs zawiera szereg materiałów dodatkowych, między innymi szkielet przykładowej aplikacji oraz pluginu, które możesz używać do własnych potrzeb.

Dla kogo jest ten kurs?

Dla każdego, kto posiada podstawową wiedzę z zakresu PHP, MySQL oraz HTML (mile widziana znajomość JavaScript oraz CSS). Jeśli chcesz stworzyć dodatek dla swojego forum lub zarabiać na tworzeniu dodatków dla innych, to ten kurs jest jak najbardziej dla Ciebie.

Dla kogo nie jest ten kurs?

Kurs nie jest przeznaczony dla osób, które nie mają podstawowej wiedzy na temat PHP, MySQL oraz HTML.

Co otrzymasz kupując dostęp do kursu?