Jump to content

Yasuni

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Yasuni

  • Rank
    IP.Board Newbie

Informacje o forum

  • Forum version
    n/a
  1. No tak :) nie pomyślałem o tym ;p Pozdrawiam.
  2. Witam, dlaczego jak pisze post to tekst sie rozciaga? tak jak tu Zadymiacz.xaa.pl Ta strona jest moja , jaka opcja moze za to odpowiadac? Ja chce , zeby tak jak na tym forum bylo , ze tekst dochodzi do konca monitora i nastepna linika , a nie tekst ciagnie sie przez kilometr. Prosze o pomoc.
  3. Aha juz wszystko rozumiem :) To trzeba zbierac kase na licencje :) Jak uzbieram kaske , to zgłosze sie tu po licencje i dziekuje jeszcze raz za odpowiedzi , naprawde miłe towarzystwo ;] Pozdrawiam miłego wieczoru
  4. aha i do tego skorka jeszcze ? Za ile moge nabyc taka licencje?
  5. ja serwer kupilem z tad za 5 zl miesiecznie ProSerwer.pl I moze tak bo ja nie zabardzo rozumiem :/ co bede potrzebowal , zeby miec ta strone zadymiacz.tk I ile by mnie wynioslo to? Ja w tej chwili posiadam ta strone www.zadymiacz.xaa.pl < Skórka deflacon bedzie pasowala do niej? ja serwer kupilem z tad za 5 zl miesiecznie ProSerwer.pl I moze tak bo ja nie zabardzo rozumiem :/ co bede potrzebowal , zeby miec taką strone zadymiacz.tk I ile by mnie wynioslo to? Ja w tej chwili posiadam ta strone. http://zadymiacz.xaa.pl < Skórka deflacon bedzie pasowala do niej?
  6. Aha . bo ja kupilem strone by przemo i mam jego paczke plikow i czy ten skin bedzie kompatybilny z ta wersja? I ten skin bede mial na cale zycie? I jeszcze jedno , jezeli kupilem strone od by przemo , i jak jeszcze kupie tego skina deflacon to bede juz mial wszystkie licencje? Potem bym mogł sobie tylko strone dokupywac ? beda + :) Przepraszam , ze tak wypytuje , ale ja sie na tym kompletnie nie znam.
  7. Witam, chciałbym sie zapytać o coś miedzy innymi ile kosztuje skórka deflacon i na ile jest licencja? Pzdr
×
×
  • Create New...

Important Information

W celu świadczenie usług przez nasz Serwis na najwyższym poziomie, w ramach Serwisu wykorzystujemy pliki Cookies (tzw. ciasteczka). Korzystając ze stron Serwisu IPSBEYOND.PL bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Jeżeli nie dokonacie Państwo zmiany ustawień przeglądarki internetowej to wyrażacie zgodę na zapisywanie plików Cookies.