Skocz do zawartości

TurkuSevdali_Aska

Użytkownicy
  • Zawartość

    453
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    4

TurkuSevdali_Aska wygrał w ostatnim dniu 10 Wrzesień 2011

TurkuSevdali_Aska ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

49 Excellent

4 obserwujących

O TurkuSevdali_Aska

  • Ranga
    Coś tam wie o IP.Board
  • Urodziny 03.03.1980

Informacje o profilu

  • Płeć
    Kobieta
  • Skąd
    Kraków

Informacje o forum

  • Wersja Forum
    IP.Board 3.1.x

Ostatnio na profilu byli

18078 wyświetleń profilu
  1. ocena strony www

    Wersja nr 2 już wybrana, więc można zamknąć.
  2. ocena strony www

    Dziekuję za opinie. Zgodnie ze wskazówkami wprowadziłam pewne poprawki: - rozjaśniłam boczne menu - usunęłam czerwony napis, w sumie to zrezygnowałam też ze ścieżki na rzecz sloganu - usunęłam pogrunienie - usunęłam "dziurki" w głownej ramce Ponadto w "jaśniejszej" wesji rozjaśniłam dodatkowo: -ramkę FB - tło dookoła białej ramki Ramkę według kodu FB też nieco zmieniłam. Czy teraz będzie ok, pod względem technicznym, czy w ogóle z tej ciemniej obwódki powinnam zrezygnować. Która wersja jest lepsza według Was. Osobiście jestem za ciemiejszą, bo jaśniejsza jest zbyt monotonna. Jeśli też tak myślicie, czy tło w ciemniejszej jest ok i w ogóle czy teraz jest lepiej?
  3. ocena strony www

    Masz na myśli ciemny kontur wokół kodu Facebooka (białych elementów)?
  4. ocena strony www

    To projekt mojej strony własnego autorstwa. Pierwszy i jak widać amatorski, ale chciałam sama wszystko zrobić, łącznie z elementami logo i ikonami. Proszę o opinie czy wg. Was jest on wystarczająco turecko-orientalny (związany z profilem działalności i zawartością strony - nie tylko język turecki, ale wszystko, co się z Turcją wiąże) oraz czy coś należy poprawić? Czy dobór kolorów, rozmieszczenie, czytelność strony, czcionka itp. jest ok?
  5. Artykuły na forum - Jakie chcecie?

    Bardzo dziękuję za poradniki. Tak jak napisał przedmówca, napewno się przyda :)
  6. Artykuły na forum - Jakie chcecie?

    Pio72, a no nie czytałam wszystkich wątków założonych przed moją rejestracją :blush: Spanner, lepszy drugi krótki niż żaden :)
  7. Artykuły na forum - Jakie chcecie?

    A ja bym prosiła o poradniki dla tych mniej zaawansowanych. Na początek, (coś co pewnie każdy wie, a ja nie), czy mogłabym prosić o jak najdokładniejszą instrukcję wykonywania kopii bazy i plików?
  8. Komunikat dla niezarejestrowanych

    Dzięki, do zamknięcia.
  9. Który mod umożliwi mi komunikat tylko dla niezarejestrowanych? Miałoby to być dosłownie jedno zdanie, najlepiej w sidebar. Ps. Proszę o przeniesienie do 3.1.
  10. Zmiana nicku

    Nie wiem czy w 3.0 też tak jest, ale w 3.1.4: edycja danej grupy > Group Settings > Display Name > Display Name Change: Max Changes per X days i powpisuj tam zera.
  11. Dlaczego nie widzę tam moderatora (pojedynczych działów, nie super mod)? W jaki sposób mogę zrobić, aby nie wyświetłało tam osób z grupy Pomoc techniczna. Grupa ta ma dostęp do ACP, ale nie jest moderatorem dostępnym dla użytkowników.
  12. Ilość postów

    Tak, ale tematy stamtąd zostały skasowane (w koszu też ich już nie ma) A która to dokładnie opcja? Przebudowałam dokładnie wszystko, co było w Recount and Rebuild. Wszystkie tematy były tematami testowymi, więc je usunęłam i zostawiłam tylko 1. A mam w statystykach i w profilu 8, a temacie 5.
  13. Ilość postów

    Dzięki. I wszędzie chodzi o posty jako temat lub odpowiedziedź, prawda? Skoro w w liczniku ma być prawidłowa wartość, to jak ją zresetować? Pomimo przebudowy pokazuje większą wartość niż naprawdę powinna być. Z kosza usunęłam wszystko twardo.
  14. Ilość postów

    Piersze pytanie: Czy określenie ilość postów występujące w temacie, profilu i statystykach wszędzie oznacza ilość postów bez wględu na to czy jest temat czy odpowiedź, czy gdzieś jest to zliczane oddzielnie? Drugie: U mnie każde z tych 3 miejsc pokazuje inną wartość. Gdzie powinna być pokazywana ilość rzeczywista a gdzie całkowita (skasowane, niezliczane)?
  15. Kalendarz - fraza do tlumaczenia i brak urodzin

    Znalazłam jednak. Wszystkie ustawienia były w My Apps > Calendar > Edit Calendar. Do zamknięcia.
×

Ważne informacje

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies.