Jump to content

Tomo

Members
  • Content Count

    46
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Tomo last won the day on May 5

Tomo had the most liked content!

Community Reputation

2 Neutral

About Tomo

  • Rank
    Powoli zdobywa wiedzę
  • Birthday 05/31/1997

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Location
    Piekary Śląskie

Informacje o forum

  • Forum version
    Invision Community 4.4.x

Recent Profile Visitors

1110 profile views
  1. Spanner, baza danych serwera wymaga UID, nazwy użytkownika oraz hasła, reszta jest do opanowania inaczej. Co masz na myśli "logowanie na serwerze z uwierzytelnianiem na forum" bo chyba nie do końca rozumiem ;v
  2. Witam, otóż potrzebuję pomocy z kontami. Chciałbym aby podczas tworzenia konta na forum opartym na silniku IPS - zakładało również konto na serwerze gry MTA. Znalazłem pewien poradnik, lecz wiem że działa on w drugą stronę konto na serwerze -> konto na forum. https://forum.mtasa.com/topic/40937-tutcode-synchronize-account-creation-between-ipb-and-mta/ Myślałem coś nad zapytaniem do bazy danych serwera po założeniu konta na forum, lecz problem jest taki że jeżeli chodzi o mySQL to leżę 😕
  3. Niestety nie działa 😞 Dodawałem do .css z chatboxa/custom itp i nic 😕 #update po dalszym grzebaniu i testach wystarczyło w #searchInputArea #searchMem, #chatInputArea .chatInput { dodać - background: #kolor; można zamknąć ❤️
  4. Witam, otóż mam pewien problem. Za chiny nie mogę znaleźć miejsca zmiany koloru tego inputTexta. Aplikacja: ChatBox+ Ktoś coś? 😕
  5. Masz na myśli powiadomienia pojawiające się w profilu, w zakładce Aktywność tego typu? Czy chodzi Ci o te wyświetlane nad nawigacją forum?
  6. Nadal nie otrzymałem odpowiedzi od Autora także raczej nikt mi z tym nie pomoże, trudno, przeboleję jakoś te angielskojęzyczne frazy. Można zamknąć 🙂
  7. Dziękuję, jak zwykle pomogłeś 🙂 Można zamknąć, ze wszystkim sobie poradziłem.
  8. To jest po stronie skryptu .lua więc nie ma co tu pokazywać. Działa to na zasadzie takiej że pobiera informacje czy podany login i hasło występuje w bazie danych forum, jeżeli tak - loguje użytkownika, jeżeli nie występuje to odrzuca i pojawia się komunikat o nieprawidłowych danych logowania. Ale chodzi mi o samo tworzenie kont po stronie FORUM. Bo rejestracja w grze nie jest możliwa.
  9. który kod dokładnie?
  10. Dobra, poradziliśmy sobie, ale mamy problem z jeszcze jedną kwestią dotyczącą rejestracji. Czy da się zablokować używanie "spacji" podczas tworzenia konta? Aby nicki użytkowników mogły zawierać tylko pojedynczą frazę? np. TomoHERE a nie Tomo HERE Albo żeby zamieniało spację na _ czyli zamiast Tomo HERE będzie Tomo_HERE.
  11. Własnie jedynym tropem na jaki się nadziałem było to rest api. Kombinujemy nad tym już chwilkę i póki co ciężko coś wykombinować. Będę musiał poszukać jakiegoś poradnika dot. tego całego rest api. Dodam że potrzebujemy aby wartości typu Nick, hasło, oraz ID zostało przesłane w momencie rejestracji do zewnętrznej bazy danych (serwera MTA) i utworzyło tam wpis z tymi danymi.
  12. Witam, otóż dzisiejszy dzień poświęciłem na przeszukiwanie wszelakich miejsc w celu zdobycia jakichkolwiek informacji na temat rejestracji użytkowników, a dokładnie aby znaleźć plik w którym wypisane są zapytania wykonywane w momencie tworzenia nowego użytkownika. Jest mi to potrzebne do wykonania integracji forum z serwerem Multi Theft Auto (synchronizacja kont). Czy ktoś ma jakieś pomysły na lokalizację pliku bądź czegokolwiek?
  13. Własnie tak się składa że pisałem... Ale nie odpisał mi od ponad tygodnia dlatego też skierowałem się z tym tutaj ;v
  14. No trudno, w najgorszym wypadku utworzę wszystkie grupy od nowa, w odpowiedniej kolejności to wtedy sortowanie mnie nie zawiedzie 😄
  15. Spróbowałbym się tym pobawić ale nawet nie mam zielonego pojęcia jak funkcja czy jakkolwiek to nazwać miałoby działać 😕 Myslałęm ze da się jakoś ustawić kolejność wyświetlania czy coś takiego w bazie danych
×
×
  • Create New...

Important Information

W celu świadczenie usług przez nasz Serwis na najwyższym poziomie, w ramach Serwisu wykorzystujemy pliki Cookies (tzw. ciasteczka). Korzystając ze stron Serwisu IPSBEYOND.PL bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Jeżeli nie dokonacie Państwo zmiany ustawień przeglądarki internetowej to wyrażacie zgodę na zapisywanie plików Cookies.