Skocz do zawartości
  • Zarejestruj się

Tablica liderów

  1. Spanner

    Spanner

    Administrator


    • Punkty

      12

    • Ilość treści

      13500


  2. Invisionize.eu

    Invisionize.eu

    Użytkownicy


    • Punkty

      1

    • Ilość treści

      5801


  3. Innocent

    Innocent

    Użytkownicy


    • Punkty

      1

    • Ilość treści

      458


  4. usmiechnietymniszek

    usmiechnietymniszek

    Użytkownicy


    • Punkty

      1

    • Ilość treści

      164



Popularna zawartość

Pokazuje zawartość z najwyższą reputacją od 07.11.2018 we wszystkich miejscach

  1. 1 punkt
    no to już wiesz co 🙂 musisz zmienić ścieżkę w css'ach
  2. 1 punkt
    Na przyszłość 1 problem = 1 temat. Nie wiem jak zrobić bo zależy jak masz w szablonie. Punkty reputacji są jako klasa ipsRepBadge
  3. 1 punkt
  4. 1 punkt
    a dobra.. Tak tutaj wybierasz co ma być uzupełnione. I to się wlicza do ukończenia profilu
  5. 1 punkt
    Nie. musiałbyś sobie zrobić hook i ustawić dla message szablon
  6. 1 punkt
    ACP -> szablony -> core -> front -> global i tam masz commentTemplate i commentContainer ale to zmieni też globalnie dla wszystkich komentarzy nie tylko w PW
  7. 1 punkt
    .ipsComment { margin-bottom: 15px; }
  8. 1 punkt
    Nie, w acp -> szablony -> ustawienia edytora masz opcję zmiany czy enter ma rozpoczynać akapit, czy wstawiać nową linię To ma być widoczne tylko na liście subforów? jeśli tak to musisz w szablonie ustawić odpowiednio Błąd w szablonie. w skinie -> css -> bimchatbox trzeba zmienić kolor tekstu na biały
  9. 1 punkt
    Zrobić po ludzku kod zapytania foreach( \IPS\Db::i()->select( '*', 'tabela', array( 'time > ?', $AdvancedStatsTime ), 'id DESC', array( $AdvancedStatsStart, $AdvancedStatsLimit ) ) as $row ) { ... } to co dałeś nie ma prawa działać, bo źle zrobiłeś limitowanie
  10. 1 punkt
    Allowing your customers to find exactly what they need as fast as possible will no doubt increase sales. A good number of our customers use Commerce to sell physical items. Until now, it's always been a little tricky to set up the store to allow customers to drill down into specific items within the store. In Invision Community 4.4, the sidebar in the store now includes filter options to help customers find the product they're looking for. Screen Recording 2018-11-06 at 11.45.49.mov Using the filter sidebar Administrators can set up whatever filters they like for each product. In this video above, you can see we have set up filters for color and price. You can set these filters up in the AdminCP by simply specifying each possible option: Creating a custom filter Once the filters have been set up, you can then add each filter to the categories it applies to (so you can have different filters for different categories) and when editing any product you can specify as many values for each filter as is appropriate (for example, if you have a color filter, you can choose multiple colors if the product allows the customer to choose a color, or if the product has multiple colors). Choosing the filter values when creating/editing a product In addition to these custom filters, you will also see filters for price (you can set appropriate bands for each category), rating, and stock level. Other Commerce Improvements In addition, we also have a few more features new to Commerce in 4.4: There are new sidebar blocks for best selling products, latest products, product reviews and a featured product. When sending a bulk mail, you can target recipients by the total amount they have spent. Categories with no products in them are hidden automatically in the store. Notification emails sent to customers to let them know their purchase will expire soon (including if they will be automatically charged) have been improved to show more clearly what will happen. When viewing a customer page in the AdminCP, active purchases are separated from expired and cancelled purchases to make it easier to discern which are active. Custom field values are now included on printed invoices. When filtering support requests in the AdminCP, you can now choose "more than" or "less than" for all time-based filter options. When using stock actions to reply to support requests, the stock reply can be incorporated into the staff member's default reply content rather than overwriting it. Invoices in the AdminCP can now be filtered by status. This blog is part of our series introducing new features for Invision Community 4.4. Wyświetl pełny wpis
  11. 1 punkt
    W zeszłym roku jeśli dobrze pamiętam było 25%
  12. 1 punkt
    ale zbliża się black friday 🙂 IPS zawsze robił promocje wtedy
  13. 1 punkt
    W końcu coś dla sklepu zrobili ciekawego i nie będę musiał myśleć nad dopisywaniem wielu funkcji
  14. 1 punkt
    Pytanie drugie rozwiązane. Jednak miałem w obserwowanych a mi się przeoczyło 😄 Biorę się za resztę 😛
  15. 1 punkt
    Sprawdziłem. Na dynamicznej klasie się nie da. Rozszerz sobie \IPS\cms\Records. Następnie dodaj te metody co potrzebujesz. Będziesz musiał sobie dorobić tylko dodatkowy warunek: if( static::$customDatabaseId == 30 && $member->.... ) { ustaw co potrzeba } i wtedy działa.
Tablica liderów jest ustawiona na Warszawa/GMT+01:00
  • Newsletter

    Chcesz być na bieżąco z wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?

    Zapisz się
×

Ważne informacje

W celu świadczenie usług przez nasz Serwis na najwyższym poziomie, w ramach Serwisu wykorzystujemy pliki Cookies (tzw. ciasteczka). Korzystając ze stron Serwisu IPSBEYOND.PL bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Jeżeli nie dokonacie Państwo zmiany ustawień przeglądarki internetowej to wyrażacie zgodę na zapisywanie plików Cookies.