Mam taki problem założyłem stronę, nie ma na niej żadnych plików i chce wgrać pliki skina. I moje pytanie brzmi jak mam je wgrać? Przez File Zilla wysłać na serwer? Jeśli tak to w jakich folderach, bo raczej całego świeżo pobranego pliku nie wyśle. Jestem kompletnie zielony w tych sprawach, proszę o wyrozumiałość
Jak zainstalować skina.
Rozpoczęte przez lopes564, 01 sty 2011, 07:42
11 odpowiedzi na ten temat
Napisany 01 styczeń 2011 - 07:42
Witam.
Mam taki problem założyłem stronę, nie ma na niej żadnych plików i chce wgrać pliki skina. I moje pytanie brzmi jak mam je wgrać? Przez File Zilla wysłać na serwer? Jeśli tak to w jakich folderach, bo raczej całego świeżo pobranego pliku nie wyśle. Jestem kompletnie zielony w tych sprawach, proszę o wyrozumiałość
Napisany 01 styczeń 2011 - 13:30
No tak tylko ten tut nie jest za bardzo zrozumiały dla osób które mają z tym do czynienia 1 raz
Bo np. co to jest ACP ?
Edytowany przez lopes564, 01 styczeń 2011 - 13:30.
Napisany 01 styczeń 2011 - 14:07
ACP - Admin Control Panel
Napisany 01 styczeń 2011 - 16:48
Będąc Administratorem, nawet początkującym wchodząc do Panelu Admina widzisz Admin Control Panel, więc musisz być niewidomy, aby nie wiedzieć co to jest. Wystarczy ciupenka pomyślunku i angielskiego.
Napisany 01 styczeń 2011 - 17:16
Przenosze do odpowiedniego dzialu
2.5 V6 i500 by Duke_ - Black Pearl 
Pomoglem ? Podziekuj naciskajac " + " to nic nie kosztuje a dobrze o Tobie swiadczy ;)
Napisany 01 styczeń 2011 - 21:49
To skina wgrywa się w panelu admina tak? Bo ja myślałem że trzeba te pliki wysłać na serwer.
Napisany 01 styczeń 2011 - 23:20
IPB 3X oferuję możliwość wgrania skina w panelu admina "ACP".
Napisany 02 styczeń 2011 - 09:19
Tak, dokładnie. Ale nie zapomnij o zaznaczeniu, do jakiego skinu dodajesz te obrazki (przy wgrywaniu images)
.
Napisany 02 styczeń 2011 - 10:35
Heh to teraz już kumam dzięki wielkie
Napisany 02 styczeń 2011 - 17:33